W naszej ofercie występują samodzielne prędkosciomierze współpracujące z przetwornikiem drogi, posiadające własną pamięć licznika kilometrów jak również prędkościomierze z interfejsem CAN współpracujące z tachografami szufladowymi a także cyfrowymi.

Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na to, że w myśl obowiązujących przepisów istnieją grupy pojazdów, które pomimo masy całkowitej powyżej 3,5 tony nie muszą posiadać tachografu*.
Wszędzie tam gdzie nie jest konieczna rejestracja a jedynie wskazanie prędkości i przebiegu pojazdu oraz sygnały wyjściowe identyczne z wytwarzanymi przez tachograf, możliwa jest zamiana tachografu na prędkosciomierz produkcji CB Electronics.

Można tego dokonać bez przeróbek instalacji elektrycznej i deski rozdzielczej. W przypadku nietypowych wymiarów obudowy tachografu istnieje możliwość przygotowania maskownicy dopasowującej prędkościomierz do konkretnej deski rozdzielczej tak jak np. w przypadku tachografu 1319.

*Według prawa, jeżeli w pojeździe jest zainstalowany tachograf to musi on być sprawny i sprawdzany, co 24 miesiące, po każdej naprawie dodatkowo musi przejść legalizację. Wynika to z: „Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach.
Natomiast Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców reguluje kwestię czasu prowadzenia pojazdów, a co za tym idzie obowiązku wyposażania pojazdów w tachografy. W myśl tej ustawy z obowiązku posiadania tachografu zwolnione są pojazdy wyszczególnione w: Rozporządzeniu Rady (EWG) Nr 3820/85 z dnia 20 grudnia 1985 r. w sprawie harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu, art. 4 oraz art. 13.
W treści tego rozporządzenia dokładnie wyszczególniono, które pojazdy nie muszą mieć tachografu.

Samodzielny prędkościomierz  elektroniczny do  samochodów ciężarowych i autobusów, dla których nie wymagane jest  stosowanie tachografów (wg. przepisów AETR). Współpracuje z  przetwornikami drogi hallotronowymi i indukcyjnymi.
Sygnały na złączach takie jak w tachografach elektronicznych.
TM-03 CAN, TM-04 CAN: umożliwia współpracę z tachografami wyposażonymi w interface CAN-BUS

TM-01 : zasilanie 24 V

TM-02 : zasilanie 12 V

TM-03 CAN : zasilanie 24 V, współpracuje z tachografami  wyposażonymi w interface CAN-BUS

TM-04 CAN : zasilanie 12 V, współpracuje z tachografami  wyposażonymi w interface CAN-BUS